Cola light, I'm not worthy!

Geeez.. Jag skulle göra vad som helst för en simpel Cola light nu. Kaffet känns liksom inte värdigt nog. Det är inte koffeinet. Jag kan ge mig fan på att Coca Cola Company lagt nån drog i skiten så att folk ska bli beroende. Eller vad är det jag säger, självklart måste de ha gjort det. Samma teori gäller McDonalds hamburgare och diverse andra produkter i USA. Klart som fan man slänger med lite beroendeframkallande medel om man kan tjäna på det. Om jag vore kapitalist så skulle jag nog slänga med en nypa heroin i allt jag sålde. Smart idé.
Klockan är för övrigt 05.45 och jag är vaken. Det var jag igår med vid samma tid, skillnaden är den att jag har sovit drygt 6 timmar nu. En fylla gör alltid susen alltså! Vrida tillbaka dygnet? Varsågod, en fylla? Ja tack.

Nåväl. Igår hämtade jag ut fem stycken böcker om Anders Zorn. Läste lite i de, kollade på bilderna.  Dreglade tamejfan. Som vuxen blir man mer och mer svårimponerad ju längre tiden far fram, men Zorn är en sån där snubbe som man blir helt jävla galen på. Hur gör han? En hel bok om tavlan Kärleksnymf bland annat. Ruskigt intressant.

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0