per grunditz, the "early riser"

Tiderna förändras. För de som känner mig via elektronik vet att jag oftast och alltid kallar mig "voldemaahr" därute. På alla forum, communities etc.

Nu kallar jag mig kort och gott för "per grunditz". Känns ärligt och "voldemaahr" är passé, i alla fall i nya sammanhang. Allting började när min släkting och konstnärsbroder med samma efternamn, pratade konst. Vi är ju båda konstnärer och att hur det kommer att låta i framtiden när folk säger att de äger "en grunditz".
Nåja, den här bloggen kommer till skillnad från mina andra tidigare bloggar vara mer konstinriktade. Det är iofs enda skillnaden. Samma märkliga funderingar kommer att finnas här, jag lovar!

Har i dagarna haft ett stort dilemma. Sömn. Jag har aldrig i hela mitt liv haft bra sömn. varesig det gäller tiden man sover, eller tiden då man somnar eller vaknar. Vilket i regel alltid har varit helt i sin ordning, men det börjar bli problematiskt! Jag har nu bestämt mig för att bli en "early riser", dvs en person som går upp tidigt, varje dag!

Nåväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0